Συμβουλές για μια ομαλή ταξιδιωτική εμπειρία
Οργανώστε το ταξίδι σας με αυτές τις χρήσιμες συμβουλές!
• Θα μας βρείτε στο λιμάνι του Αγίου Στεφάνου Αυλιωτών, μόλις λίγα λεπτά από τον οικισμό Άγιος Στέφανος, Αυλιωτών.
• Για τη μετακίνηση σας προς και από το λιμάνι, θα χρειαστείτε υπηρεσίες λεωφορείων, ταξί, ή χρήση ενοικιασμένου μεταφορικού μέσου. Δεν διατίθεται υπηρεσία transfer.
• Για την στάθμευση των οχημάτων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον δρόμο που βρίσκεται στο λιμάνι.
• Το λιμάνι δεν διαθέτει υποδομές εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού.
• Το πλοίο διαθέτει POS
• ATM θα βρείτε στον ΆγιοΣτέφανο & στην Ερείκουσα
• Οι περισσότερες ταβέρνες και τοπικά καταστήματα στα νησιά της Διαποντίων δέχονται πληρωμές με κάρτα & μετρητά.
• Τα παιδιά κάτω της ηλικίας των 4 ετών ταξιδεύουν δωρεάν. Τα παιδιά μεταξύ 4 και 6 ετών δικαιούνται έκπτωση στο εισιτήριο, στο ήμισυ της τιμής. Τα παιδιά ηλικίας 6 ετών και πάνω υπόκεινται στην κανονική τιμή εισιτηρίου.
• Η αναχώρηση γίνεται από το λιμάνι του Αγ. Στέφανου Αυλιωτών
• Η επιβίβαση πραγματοποιείται από τις 09:45 έως τις 09:55
• Παρακαλούμε να είστε στο λιμάνι τουλάχιστον 15 λεπτά πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης του πλοίου
• Το πρόγραμμα των κρουαζιέρων υπόκειται σε αλλαγές λόγω καιρικών συνθηκών. Ανάλογα με τους ανέμους στην περιοχή, ενδέχεται να μην εκτελεστούν όλες οι στάσεις του δρομολογίου
• Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αντικαταστήσει το πλοίο Πήγασος για το οποίο έχει εκδοθεί το εισιτήριο όταν απαιτείται, εφόσον δεν έχει συμπληρωθεί ο απαραίτητος αριθμός επιβατών και να μεταφέρει τους εκδρομείς με το ταχύπλοο σκάφος Κωνσταντίνος Α.
• Για να διασφαλίσουμε μια ευχάριστη εμπειρία στους επισκέπτες μας, απαιτείται ένας ελάχιστος αριθμός 15 επιβατών για τη διεξαγωγή της κρουαζιέρας. Στην απίθανη περίπτωση που ο αριθμός των επιβατών πέσει κάτω από αυτό το όριο και δεν υπάρχει διαθέσιμο πλοίο για να ολοκληρωθεί η κρουαζιέρα, λυπούμαστε να σας ενημερώσουμε ότι η κρουαζιέρα θα ακυρωθεί.
• Για να διασφαλίσουμε την ομαλή λειτουργία της εκδρομής, απαιτείται η πραγματοποίηση κράτησης. Έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε μαζί μας εύκολα, είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας, είτε με τηλεφωνική επικοινωνία. Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την επιθυμητή ημερομηνία και τον αριθμό των επιβατών.
• Το πλοίο δε διαθέτει σνακ/μπαρ επομένως παρακαλούμε να έρχεστε προετοιμασμένοι.
• Η Ερείκουσα είναι η μόνη στάση που διαθέτει οργανωμένες παροχές για την παραλία, επομένως είναι σημαντικό να έχετε εξοπλισμό ανάλογα με τις ανάγκες σας
•Tο Ακρωτήριο Δράστη, οι παραλίες Άσπρη Άμμος & Μπρακίνι και η νησίδα Δίαπλο δεν διαθέτουν υποδομές εξυπηρέτησης.
• Φέρτε μαζί σας ομπρέλα, αντηλιακό, πετσέτες για την παραλία, μαγιό, καπέλο, εξοπλισμό για κολύμπι, καθώς και παιχνίδια για την παραλία για εκείνους που ταξιδεύουν με παιδιά
• Μην ξεχάσετε την φωτογραφική μηχανή σας, καθώς θα υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για ειδυλλιακές φωτογραφίες
• Παρακαλούμε να γνωρίζετε ότι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας ενδέχεται να αποδειχθεί δύσκολη σε ορισμένες περιοχές που θα επισκεφθούμε.
• Τα παιδιά πρέπει να συνοδεύονται από ενήλικα.
• Οι επιβάτες που χρειάζονται ιδιαίτερη φροντίδα πρέπει να ενημερώσουν τηλεφωνικά την εταιρία.
• Οι τιμές περιλαμβάνουν τη θαλάσσια μεταφορά, τους φόρους λιμένα και τα τέλη
• Οι θέσεις δεν είναι αριθμημένες.
• Απαγορεύεται αυστηρά στους επιβάτες να μεταφέρουν όπλα, εκρηκτικά, εύφλεκτα υγρά, καυστικά και άλλες επικίνδυνες ουσίες στο πλοίο.
• Τα κατοικίδια ταξιδεύουν στο κατάστρωμα του πλοίου.
• Οι επιβάτες είναι υπεύθυνοι για τη συμμόρφωσή τους με όλους τους κανονισμούς λιμένα & υγείας.
•Οι επιβάτες πρέπει να συμμορφώνονται με τις οδηγίες που δίνονται από τον καπετάνιο και το πλήρωμα
• Οι επιβάτες πρέπει να επικοινωνήσουν με τον καπετάνιο ή το πλήρωμα αν προκύψει κάποιο παράπονο ενώ είναι στο πλοίο.
• Η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση ή ακύρωση που οφείλεται σε απόκλιση ή στη μη τήρηση της προγραμματισμένης διαδρομής λόγω κακών καιρικών συνθηκών ή κατόπιν εντολών των Λιμενικών Αρχών ή λόγω ανωτέρας βίας
•Σε περίπτωση ακύρωσης δρομολογίων ή αναστολής προγραμματισμένων δρομολογίων, τα οποία δεν οφείλονται στην εταιρεία, η ευθύνη της εταιρείας περιορίζεται στην επιστροφή του κόστους του εισιτηρίου στον επιβάτη.